
Conform statisticilor 87% din tineri se informeaza de pe internet in defavoarea altor cai de informare. Putem afirma ca o buna parte din ei ,daca nu toti , folosesc si
messengerul, cel mai comod mijloc de comunicare online. Messengerul nu este folosit insa doar de acasa , o mare parte din angajati il acceseaza de la locul de munca. Comunicarea, acest proces de transmitere de informatii de la un emitator spre un receptor a intrat intr-o noua era, era in care nu mai exista contact vizual(daca nu punem la socoteala camerele web) si emotiile se transmit sub forma de
emoticoane. Codul comunicarii s-a schimbat putin fata de cel initial, dar toti utilizatorii par sa il fii imbratisat. Astfel incep sa intre in vorbirea curenta termeni ca brb, dnd, cf, bv, - prescurtari necesare in era supervitezei si a supersaturarii cu informatii. In esenta comunicarea ramane aceiasi, isi schimba doar contextul si codul. Cat despre eficienta , ea depinde ca si inainte de actorii implicati.